Podręcznik do Content Marketingu, Marka Osobista, Marketing narracyjny

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramachprogramu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja powstała w wyniku projektuzrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczeniesię przez całe życie”. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora. Komisja Europejskaani Narodowa Agencja nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczoną w niej zawartośćmerytoryczną ani za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji.v.1Podręcznik docontent marketinguProste sposoby na zmianętwojego podejścia do marketinguKonsorcjum wdrażające projekt tworzą:»»»»»Nowoczesna Firma S.A. (NF)Fundacja Obserwatorium Zarządzania (FOZ)Umbria Innovazione (UI)Paragon Europe (PRN)ABIFAutorzy:»»»»»»»»»»»Piotr Maczuga (NF)Karolina Sikorska (NF)Anna Jaruga (FOZ)Krzysztof Zieliński (FOZ)Elisabetta Boncio (UI)Giuseppe Cardoni (UI)Susanna Paoni (UI)Diana Arutjunjan (PRN)Diane Muscat (PRN)Monira Kerler (ABIF)Andrea Poschalko (ABIF)We współpracy z:Adam GołubDr. Walter HoliczkiJoyce GrechGiada CipollettaSabina AddamianoPaolo LuchettiMaria BordoniWarszawa 2014Podręcznik do content marketingu – Proste sposoby na zmianętwojego podejścia do marketinguwww.pl.cmex.euISpis treściSkrótyROZDZIAŁ 1 – Wstęp1.1 Wstęp1.2 Cele1.3 MetodologiaROZDZIAŁ 2 – Content marketing. Wprowadzenie2.1 Definicja Content marketingu2.2 Historia i rozwój content marketinguROZDZIAŁ 3 – Cele, korzyści i strategia content marketingu3.1 cele, korzyści i strategia content marketingu3.1.1 Czemu firmy używają CM?3.1.2 Jak firmy realizują strategię content marketingu?3.2 Dodatkowe korzyści wynikające z zastosowania CM3.2.1 Kurs na inbound marketing3.2.2 Zaangażowanie i innowacyjność klientów3.2.3 Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)3.2.4 Rozwój kultury opartej na wiedzy3.2.5 Lepsze wykorzystanie zasobów firmyROZDZIAŁ 4 – Narzędzia CM4.1 Istota CM4.2 Blog4.3 Przewodnik/folder branżowy4.4 Media społecznościowe4.5 Case study4.6 Webinarium4.7 Transmisja online4.8 Publikacja video4.9 Artykuł sponsorowany4.10 Newsletter4.11 Prezentacja online4.12 Aplikacja mobilna4.13 Infografika4.14 e-Book4.15 White paper4.16 Osobiste spotkanieROZDZIAŁ 5 – Planowanie strategii Content Marketingu5.1 Planowanie strategii content marketingu5.2 Przeanalizuj działalność swojej firmy5.2.1 Jakie produkty/usługi oferuje twoja firma?5.2.2 Co jest twoją Unikalną Ofertą Sprzedaży?5.2.3 W jaki sposób klienci wykorzystują produkt/usługę twojej firmy?V1223567192020212222232323242526272829303132333435363738394041434444444545IIPODRĘCZNIK DO CONTENT MARKETINGU5.2.4 Co klienci muszą wiedzieć o prawidłowym użytkowaniu twoich produktów?5.2.5 Co jest główną korzyścią twojego produktu dla klienta?5.2.6 Jak potrzeby biznesowe klienta mają się do twojego produktu lub usługi?5.3 Typowy klient5.3.1 Typowy klient twojej firmy5.3.2 W jaki sposób twój klient szuka informacji o produkcie?5.3.3 Co może być emocjonalnym, racjonalnym i funkcjonalnym motywatoremdo kupienia/konsumpcji twojego produktu?5.3.4 W jaki sposób klient kupuje twoje produkty/usługi?5.3.5 Jaki jest twój rynek?5.4 Cele5.4.1 Jakie są najważniejsze cele twojego CM?5.5 Content marketing mix5.5.1 Struktura twojego CM5.5.2 W jaki sposób będziesz wspierać content marketing,realizując inbound marketing?5.5.3 Fazy kampanii5.6 Harmonogram5.7 Zespół5.8 Budżet5.9 MierzenieSchemat, który pomoże ci stworzyć efektywną strategię CMROZDZIAŁ 6 – Najlepsze międzynarodowe praktyki w stosowaniu CM6.1 Wprowadzenie6.2 Metodologia6.3 Analiza6.3.1 Terre di Guagnano – Włochy6.3.2 Ströck – Austria6.3.3 Ogilvy Malta6.3.4 IKEA – Polska6.4 WnioskiROZDZIAŁ 7 – Wyniki badania przeprowadzonego w czterech krajach partnerskich7.1 Ankieta badawcza w Polsce, Austrii we Włoszech i na Malcie7.2 Metoda7.3 Polska7.3.1 Wykorzystanie mediów społecznościowych7.3.2 Powody nieużywania narzędzi CM7.3.3 Cele wykorzystania CM i mierzenie jego wpływu7.3.4 Trudności i korzyści7.3.5 Przyszłe aspekty7.4 Austria7.4.1 Trudności i korzyści z CM7.4.2 Przyszłe aspekty7.5 Malta454646464747474748484849505050515353545657585859596265677073747475777778787879828283III [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl