Podręcznik FORTERRA, podreczniki zetor

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->PODRĘCZNIKSPRZEDAŻYforterraforterra HSXforterra HDSIŁAWYTRZYMAŁOŚĆEFEKTYWNOŚĆCiągnik to Zetor. od roku 1946.aktualna oferta ciągników nawiązuje dowieloletniej tradycji, jakości i dostępnościcenowej wyrobów i usług.JUŻ oD PoCZĄtKU MarKĘ ZetorCHaraKterYZUJĄ NaStĘPUJĄCe CeCHY:SIŁAWYTRZYMAŁOŚĆEFEKTYWNOŚĆTREŚĆKrótkie zapoznanie z ciągnikami Zetor forterraPodstawowe parametry modeli forterra.....................5678Ułatwienie przyłączania wałka przegubowegoPrzedni wał odbioru mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32............................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32Podstawowe różnice pomiędzy modelami forterraSpecyfikacje techniczne.................obroty przedniego wału odbioru mocyUkład hydrauliczny..................................................... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34Śladowa i gabarytowa średnica zawracania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10Silnik. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18Parametry pompy hydraulicznej. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34Hitchtronic. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .35. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38filtr cząstek stałych (DPf)Zewnętrzny obwód hydraulicznyCharakterystyki silników – wykresytylny trzypunktowy układ zawieszeniaZawieszenia do przyczep i naczepKabinaPrzełożenia. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20tabelki i wykresy prędkości ciągnika. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .25Przednia oś napędzana (PoN). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .27. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .40. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42Pulpit wielofunkcyjnyoświetlenieWłączenie i wyłączenie PoN. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .28obciążenie dopuszczalne PoNoś tylna. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .43. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .44. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45tablica rozdzielcza. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29Hamulce robocze ciągnikaobciążnik dodatkowyobciążenie dopuszczalne osi tylnej. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46tylny wał odbioru mocy– WoM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30obroty WoM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31Koła. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47Konserwacja ciągnikaagregacja. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48Moc na tylnym WoM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49Preselekcja szybkości rozruchu tylnego WoMWyobrażenie obrotów WoMZetor System. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .50. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31FF HSXF HDoznaczenie wyłącznie modelu forterraoznaczenie wyłącznie modelu forterra HSXoznaczenie wyłącznie modelu forterra HD3FF HSXF HDFORtERRAFORtERRA HSXFORtERRA HDNajsilniejsze i najlepiej wyposażoneciągniki w ofercie Zetor.MODYFIKACJEMOCYWG 2000/25/EC10011012071 kW/96 HP79 kW/106 HP86 kW/117 HP13014015093 kW/127 HP100 kW/136 HP108 kW/147 HP4FORTERRA / FORTERRA HSX / FORTERRA HSX§PODRĘCZNIK SPRZEDA Ż YSIŁACiągniki forterra to najsilniejsze ciągniki w ofercie Zetor traCtorS.Połączenie mocnego silnika i wyższej masy ciągnika pozwala naosiągnięcie maksymalnej mocy w każdych warunkach.WYTRZYMAŁOŚĆW modelach forterra duży nacisk położono na proste, inteligentnei racjonalne wykonanie. Nasze ciągniki konstruowane są jako maszynyproste i nieskomplikowane, co ułatwia konserwację i serwis.EFEKTYWNOŚĆDzięki własnej produkcji silników 16-zaworowych modeleforterra charakteryzują się niskim zużyciem paliwa i oleju,co wraz z dostępnością cenową części zamiennych sprawia,że są bezkonkurencyjne pod kątem kosztów eksploatacyjnych.NOWOŚCIFORtERRA HD.....................amortyzowana ośamortyzowana kabina100% blokada osi przedniejprawy panel ze sterowaniem elektronicznymelektroniczne sterowanie sekcji = finger tip + możliwość sterowania przepływem i czasempodwyższona wydajność pompy zębatej układu hydraulicznego 85 l/minpodwyższona wydajność pompy osiowej układu hydraulicznego 120 l/mintylne zawieszenie trzypunktowe III kategorii4-sekcyjny rozdzielacz elektrohydraulicznywzmocniona skrzynia przekładni osi tylnejoś przednia szersza o 75 mmrozstaw osi przedłużony do 2 720 mmposzerzenie osi tylnej o 226 mm dla rozstawów 1 800 – 1 950 mmelektronicznie sterowana pompa wtryskowa silnika (model f HD 150)elektroniczne sterowanie gazu nożnego i ręcznego (model f HD 150)zwiększenie siły hamowaniaobciążniki przed maską do 900 kgmaksymalna masa robocza do 5 500 kgszersze błotniki przednie do ogumienia niskoprofilowegozwiększenie transmisji mocy na przednim WoM aż do 122 KM (90kW)większe koła przednie i tylne5 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl