Podrecznik.Projektantow.WWW.Smashing.Magazine.2013-iNTERnet, Książki, Informatyka

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: Professional Web Design: The Best of Smashing Magazine(Smashing Magazine Book Series)Tłumaczenie: Marek PętlickiISBN: 978-83-246-5674-5This edition first published 2011© 2011 Smashing Media GmbH.All Rights Reserved. Authorised translation from the English language edition publishedby John Wiley & Sons Limitd. Responsibility for the accuracy of the translation rests solelywith Helion S.A. and is not the responsibility of John Wiley & Sons Limited.No part of this book may be reproduced in any form without the written permission of the originalcopyright holder, John Wiley & Sons Limited.Wiley and the Wiley Publishing logo are trademarks or registered trademarks of John Wiley andSons, Inc. and/ or its affiliates in the United States and/or othr countries, and may not be used withoutwritten permission. All trademarks are the property of thir respective owners. Wiley Publishing, Inc.is not associated with any product or vendor mentioned.Translation copyright © 2013 by Helion S.A.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszejpublikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innympowoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymiich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich.Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualneszkody wynikłe z wykorzystania informacjizawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:helion@helion.plWWW:(księgarnia internetowa, katalog książek)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Poleć książkę na Facebook.com•Kup w wersji papierowej•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to!»Nasza społeczność32'=, .2:$1,$ 2' :<'$:&<Wybrane osoby, które miały udział w przygotowaniu i publikacji tej książki.Redakcjai produkcjaWicedyrektords.wydawnictw technicznych: Michelle LeeteZastępca dyrektora ds.zarządzania treścią: Martin TribeZastępcawydawcy:ChrisWebbAsystent wydawcy: Ellie ScottStarszy kierownik projektu: Sara ShlaerKierownik redakcji: Jodi JensenAsystent redaktora: Leslie SaxmanKorekta: Andrew LoboMarketingStarszy menedżer marketingu: Louise BreinholtKierownik marketingu: Kate ParrettSkładi korektaSkład: WileyIndianapolis CompositionServicesKorekta: Linda SeifertIndeks:PotomacIndexing,LLCElementy projektu okładki: Andrea Austoni,Spis treściRozdział 1.Przykra prawda o firmowych stronach internetowychPotrzebujesz odrębnegodziałuzajmującego się stroną WWWZarządzaniestroną WWW jest zajęciem na pełny etatNie chodzi o to, aby budować od zeraTwoja strona WWW nie musi podobać się wszystkimMarnujesz pieniądze na serwisy społecznościoweTwoja strona WWW nie jest tylkodla CiebiePowinieneśdoceniaćswój zespół WWWProjekt WWW utworzony przez komitety jest samobójstwemCMSnie jest cudownym rozwiązaniemZa dużotreściPodsumowanieStudium projektowe „Portfolio”— wzorce oraz najnowsze trendyJasny czy ciemny projektIlekolumn?Blok wprowadzającyWyrównanie układuPołożenie nawigacjiPole wyszukiwaniaElementyFlashGdzie umieścićdanekontaktowePodstrona„Onas”Podstrona„Klienci”Podstrona„Usługi”Podstrona„Realizacje”Podstrona„Jakpracujemy”Podstrona„Kontakt”Specjały idodatkiInneodkryciaPodsumowanie123345667789111212131415161617181919192020212122Rozdział 2. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl