Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań, OnePress

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDŹ DO:
POZYSKIWANIE
NOWYCH KLIENTíW.
151 BŁYSKOTLIWYCH
ROZWIĄZAŃ
KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Jerry R. Wilson
T‡umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-1649-7
Format: A5, stron: 184
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Twj osobisty regulamin pracy
Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
NastŒpnie zdobywaj klientw niewielkim kosztem
I wreszcie, opracuj jasn„ wizjŒ sukcesu
ReguĀy Ð strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceĺ
Pozyskiwanie klientw to nie‡atwy kawa‡ek chleba. Wie o tym ka¿dy, kto kiedykolwiek
podejmowa‡ siŒ tego zadania. Jednak wszyscy, ktrzy osi„gnŒli sukces w tej sferze
aktywnoci zawodowej, przyznaj„, ¿e jednym z najwa¿niejszych elementw jest
odpowiednie nastawienie nacechowane entuzjazmem, wiar„ w sprzedawany produkt
oraz dok‡adn„ znajomoci„ jego cech. Kolejny czynnik gwarantuj„cy znakomite rezultaty
to znajomo odpowiednich technik i stosowanie w‡aciwych narzŒdzi w celu
przyci„gniŒcia klientw.
Jeli chcesz osi„ga znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne
rozwi„zania, ktre przyspiesz„ Twoj„ karierŒ. Proponujemy Ci wartociowe wskazwki
odnonie tego, jak kszta‡towa wiadomo Twojej firmy i marki wrd potencjalnych
klientw, a tak¿e jak spojrze na zagadnienie sprzeda¿y oczami kupuj„cego. Podsuniemy
pomys‡y pomagaj„ce unika stereotypowych sformu‡owaæ, odstraszaj„cych potencjalnych
klientw. Pora odej od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzeda¿y
i poszukiwania klientw w ciemno. Czas znale nowe, bardziej wydajne sposoby
ich pozyskiwania!
Metody dzia‡ania w sytuacji, gdy:
masz do czynienia z klientami twardymi i wymagaj„cymi
chcesz wzbudzi zaufanie do siebie i oferowanego produktu
potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego dzia‡ania
dzia‡asz pod siln„ presj„ i masz do dyspozycji ma‡o czasu
czujesz, ¿e klient zaczyna Ci siŒ wylizgiwa.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Przedmowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
Jak korzystać z tej książki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1.
Jest tylko jedna rzecz gorsza
od niegrzecznego pracownika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
2.
Przekonaj do siebie „znaczących innych” . . . . . . . . . . . . . . . . 14
3.
Zaangażuj członków rodziny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
4.
Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo . . . . . . . . . . . . . . 16
5.
Wykorzystuj potencjał swoich ludzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18
6.
Nazywaj ich wspólnikami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
7.
Zależy Ci na lojalności?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
8.
Spraw, że klient poczuje się ważny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
9.
Partnerstwo strategiczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
10.
Nadaj swojej ofercie ładną oprawę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
11.
Wyznacz konkretną osobę do kontaktów
z potencjalnym klientem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
12.
Ulepieni z tej samej gliny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
13.
Podejmij ich na swoim terytorium . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
14.
Angażuj się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
15.
Świadome relacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
16.
Nowy czy z odzysku? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
17.
Ceń sobie lojalność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
18.
Opracuj jasną wizję sukcesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
19.
Opowieści o heroicznych czynach. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
20.
Czy widzisz to samo, co ja?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
21.
Żadnych strat . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
 Pozyskiwanie nowych klientów
22.
Odstraszanie potencjalnych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
23.
Namolni sprzedawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
24.
Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku . . . . . . . . . . 41
25.
Po mojemu czy po Twojemu? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
26.
Nie sprzedawaj — pomagaj . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
27.
Siła komplementów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
28.
Nie odmawiaj swoim klientom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
29.
Zacznij od własnych pracowników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
30.
Rozwiąż problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
31.
Ludzie są zabawni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
32.
Zainspiruj nowego pracownika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
33.
Szanuj czas klienta . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
34.
Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów . . . . 51
35.
Wszyscy nabywcy kłamią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
36.
Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj. . 53
37.
Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta . . . . . . . . . 55
38.
Dlaczego zwracasz się do mnie per „koleś”? . . . . . . . . . . . . . . 56
39.
Strzeż się mącicieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
40.
Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów . . . . . . . . . . . . . . 58
41.
Zrób coś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
42.
Bądź kreatywny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
43.
Zachowuj się normalnie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
44.
Wierz mi lub nie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
45.
Spróbuj czegoś innego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
46.
O dostosowywaniu się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
47.
Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
48.
Bądź inny. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
49.
Rób to, czego nie robią inni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Spis treści
50.
Bierz przykład z kameleonów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
51.
Pamiętaj o pierwszym wrażeniu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
52.
Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa . . . . 72
53.
Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów . . . . . . 73
54.
Czynnik CYA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
55.
Najlepszy potencjalny klient. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
56.
Nawiązuj bliskie relacje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76
57.
Nie zatrzymuj się przed niczym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 77
58.
Czytaj prasę branżową. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78
59.
Czy stawiasz warunki?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
60.
Zanim otworzysz podwoje irmy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
61.
Informuj o sobie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
62.
Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć. . . . . . . . 82
63.
Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie . . . . . . . . . . . . 83
64.
Bierz przykład z FBI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
65.
Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją irmę. . . . . . . . . 86
66.
Prawdziwa próba . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
67.
Jutro też jest dzień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
68.
Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia
swojej irmy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
69.
Zdeiniuj problem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
70.
Odzyskaj utraconych klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
71.
„Za darmo” nadal działa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
72.
Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego . . . . . . . . . . . . . . . . 93
73.
E-mail — przyjaciel czy wróg? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
74.
Nie szkodzi, że zamknięte. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
75.
Magiczne słowo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
76.
Jakość w końcu przełoży się na ilość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
Pozyskiwanie nowych klientów
77.
Bądź na bieżąco z technologią . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
78.
Jaki jest wizerunek Twojej irmy? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
79.
Nikogo nie można lekceważyć . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100
80.
Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
81.
Ułatwiaj klientom kupowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
82.
Pozwól im poczuć się bezpiecznie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
83.
Gadulstwo nie popłaca . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
84.
Budowanie zaufania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
85.
Wszędzie sami naiwniacy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
86.
Wykorzystaj czas znanych osobistości . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
87.
Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo . . . . . . . . . . . . 109
88.
Twórcza reklama może być skuteczna . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
89.
Postaraj się o wsparcie inansowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
90.
Magiczne pytanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
91.
Trzeba wybierać odpowiednich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . 113
92.
Tak, nie, może. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
93.
Im większe, tym lepsze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
94.
Networking . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
95.
O uniwersalnej ofercie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
96.
W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone . . . . 118
97.
Czy wiesz, co oni wiedzą? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
98.
Pożądane zachowania należy nagradzać. . . . . . . . . . . . . . . . . 120
99.
Tradycja święta rzecz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
100.
Coś o szczeniakach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
101.
Nie daj klientowi powodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
102.
Co sprzedajesz? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
103.
Wszystko ma znaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
104.
Na kiedy Pani to potrzebuje? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl