Podstawy Zarządzania- wykład 7 (1), Podstawy Zarządzania

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Podstawy Zarządzaniamgr Marcin DareckiTiMO (Zakład Teorii i Metod Organizacji)Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiegomdarecki@wz.uw.edu.pl© Marcin DareckiWydział Zarządzania UWMarketing© Marcin DareckiWydział Zarządzania UWMarketing……to coś więcej niż reklama,to swego rodzaju proces społeczno-gospodarczy polegający na zrozumieniu,kształtowaniu i dostarczeniu wartościpozwalającej zaspokajać potrzeby określonejgrupy nabywców w sposób tworzącywzajemną satysfakcję.Źródło: Karasiewicz, G., Marketing – Podstawa orientacji na klienta w: red. Bogdanienko, J., Piotrowski, W. Zarządzanie. Tradycja i Nowoczesność, Warszawa: PWE 2013, s. 143© Marcin DareckiWydział Zarządzania UWWartość dla klientaKorzyściproduktoweKorzyściusługoweWartośćofertyKorzyścipracownikówKorzyściwizerunkoweCenaWartość dlaklientaKosz ofertyKoszt zakupuKosztużytkowaniaŹródło: Karasiewicz, G., Marketing – Podstawa orientacji na klienta w: red. Bogdanienko, J., Piotrowski, W. Zarządzanie. Tradycja i Nowoczesność, Warszawa: PWE 2013, s. 144© Marcin DareckiWydział Zarządzania UWStrategia obsługi rynkuZwiązana jest z trzema etapami analityczno-decyzyjnymi:–segmentacja rynku,–wybór rynku docelowego,–pozycjonowanie oferty.© Marcin DareckiWydział Zarządzania UW [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl