Podstawy Sukcesu - Peter F. Gillham, SAMODOSKONALENIE, Rozwój

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Podstawy
Sukcesu
[…]
Fragmenty
[…]
Peter F. Gillham
®
Podstawy Sukcesu
Autor: Peter F. Gillham
Fellow of the Institute of Chartered Accountants in Australia
Class VIII - OT VII
Ó Copyright 2001 Wolna Strefa Scjentologii w Polsce
Wszystkie prawa zastrze
one
Bez pisemnej zgody wydawcy,
aden fragment tej broszury nie mo
e by
reprodukowany w
jakiejkolwiek formie czy to przy pomocy
rodków elektronicznych czy mechanicznych, tak
e
dla potrzeb systemowego gromadzenia i przetwarzania informacji, z wyj
tkiem cytowania
krótkich ust
pów w recenzjach.
Informacje pod adresem:
Droga Do Wolno
ci
Olsztyn,
www.drogadowolnosci.org
e-mail: informacja@drogadowolnosci.org
Nazwa i Symbol
®
s
znakami zarejestrowanymi.
Wszelkie prawa co do ich u
ycia s
zastrze
one
WPROWADZENIE
Niniejsza ksi
ka jest owocem ponad dwudziestu lat do
wiadczenia, bada
oraz treningu w
dziedzinie osobistego rozwoju i samodoskonalenia. Materiał zawarty w tej ksi
ce jest prosty.
Ma zastosowanie we wszystkich sferach
ycia. Je
eli go zastosujemy, mo
e mie
przełomowe
znaczenie, a nawet dramatyczne skutki. Jest to wiedza tego rodzaju, której powinni
my si
uczy
ju
we wczesnym dzieci
stwie. Ka
dy, kto pragnie sukcesu powinien zna
i umie
zastosowa
jej
fundamentalne zasady. To, co napisali
my w
aden sposób nie wyczerpuje zagadnienia, stanowi
jednak dobry pocz
tek.
Niniejszy materiał jest niewielkim fragmentem wszystkich danych na temat Scjentologii.
Wiedz
i m
dro
w niej zawart
odkrył L. Ron Hubbard. Tematem niniejszej ksi
ki jest
zastosowanie tej wiedzy i przeło
enie jej na
yciowy sukces. Praca, któr
macie przed sob
opowiada o tych odkryciach i relacjonuje je.
Sam si
przekonałem,
e informacje te niezwykle mi si
przydały w
wiecie biznesu. Jako
człowiek interesu wykorzystałem je do rozwi
zania licznych problemów, z którymi konfrontował
mnie
wiat biznesu.
Aby z „Podstaw Sukcesu” osi
gn
maksymaln
korzy
, nale
y zawsze mie
je pod r
k
i
cz
sto do nich zagl
da
. Wystarczy,
e zidentyfikujesz fakt, który ciebie konkretnie dotyczy
i zastosujesz go w
yciu. Do momentu, a
jego zastosowanie przyniesie ci korzy
. Nast
pnie we
inny problem z własnej rzeczywisto
ci i ponownie zastosuj wiedz
zawart
w tej ksi
ce.
Kontynuuj takie działanie i jak najcz
ciej konfrontuj je z t
ksi
k
. W taki sposób szybko
osi
gniesz wymierne i trwałe efekty
.
U
WAGA
Jedn
z najwa
niejszych przeszkód w uczeniu si
nowego przedmiotu jest nomenklatura, to
znaczy zbiór terminów u
ytych do opisania zjawisk wła
ciwych tej tematyce. Zanim zrozumiesz o
czym mowa w danym temacie, musisz zna
znaczenie poszczególnych haseł. Dopiero wtedy
zrozumiesz ten przedmiot i b
dziesz mógł si
komunikowa
u
ywaj
c poszczególnych zwrotów.
Je
li miałbym opisa
cz
ci ciała u
ywaj
c niewła
ciwych słów typu „ten jak mu tam”, nikt
nie wiedziałby o co mi chodzi i wprowadziłbym tym ogólne zamieszanie. Bardzo wa
ne jest wi
c
u
ywanie dokładnych sformułowa
bez wzgl
du na to o jakiej dziedzinie nauki lub
ycia
mówimy.
We
my na przykład studenta, który zaczyna co
studiowa
i strasznie si
z tym m
czy.
Dlaczego? Poniewa
on lub ona musi zapozna
si
z wieloma nowymi zasadami i metodami, a
j
zyk jakim posługuje si
dana dziedzina jest mu kompletnie obcy. Znamy powiedzenie,
e
„zanim za
piewasz piosenk
musisz zna
melodi
”. Podobnie jest ze studiowaniem nowego
przedmiotu – musisz zapozna
si
z terminologi
aby móc zrozumie
wiedz
zawart
w
podr
czniku. W przeciwnym razie twoje wysiłki zmierzaj
ce do zgł
bienia owego tematu b
d
bezowocne. Ka
dy student musi zda
sobie z tego spraw
i zrozumie
t
zasad
.
A teraz wa
na informacja:
Jedynym powodem dla którego porzucamy studiowanie danego przedmiotu lub go nie
rozumiemy b
d
te
nie potrafimy si
go nauczy
, jest to,
e pomin
li
my słowo, którego nie
rozumiemy b
d
rozumiemy w bł
dny sposób.
Zamieszanie lub niemo
liwo
uczenia si
pojawia si
po wyst
pieniu słowa, którego nie
zdefiniowali
my lub nie zrozumieli
my.
Czy kiedykolwiek do
wiadczyłe
takiej sytuacji,
e dochodz
c do ko
ca strony w ksi
ce nagle
u
wiadomiłe
sobie,
e nie wiesz, o czym czytałe
? No có
, dla mnie oczywistym jest to,
e gdzie
po drodze na tej stronie omin
łe
słowo, definicji którego nie znałe
.
Oto przykład. „Okazało si
,
e kiedy nastała krepuskuła dzieci były bardziej spokojne, a kiedy
jej nie było, dzieci były energiczniejsze.” Co si
dzieje? S
dzisz,
e nie rozumiesz całego zdania,
ale problem tkwi tylko w jednym słowie, którego znaczenie jest Ci obce. Jest to słowo
‘krepuskuła’, które znaczy tyle co „zmierzch, półmrok pojawiaj
cy si
o zmierzchu”.
Informacja o nie pomijaniu słowa, którego nie znamy b
d
nie rozumiemy jest fundamentaln
zasad
procesu studiowania. Ka
dy przedmiot, który kiedy
zacz
łe
studiowa
i porzuciłe
go,
zawierał słowa, których znaczenia nie rozumiałe
lub nie zdefiniowałe
.
Dlatego podczas studiowania tej ksi
ki zawsze upewnij si
,
e w pełni rozumiesz wszystkie
słowa, jakie pojawiaj
si
w tek
cie. Je
li w trakcie czytania tekstu masz w
tpliwo
ci i nie
rozumiesz tego, co czytasz, oznacza to,
e wła
nie omin
łe
słowo, którego nie rozumiesz. Nie
studiuj dalszego tekstu. Zawró
i zacznij czyta
w miejscu gdzie wszystko było jasne i
zrozumiałe. Znajd
słowo, które spowodowało dezorientacj
i wyja
nij jego definicj
.
Na ko
cu ksi
ki jest umieszczony słownik podstawowych poj
i terminologii.
SPIS TRE
CI
Uwaga ________________________________________________________________________________________ 4
Scjentologia ___________________________________________________________________________________ 6
Dianetyka _____________________________________________________________________________________ 6
Trójk
t „ARK” (Affinity, Rzeczywisto
, Komunikacja) Zrozumienie relacji mi
dzyludzkich __________________ 7
Komunikacja _________________________________________________________________________________ 10
Przykłady zastosowania komunikacji __________________________________________________________ 12
Przykłady niedoci
gni
_____________________________________________________________________ 12
wiczenia z komunikacji ____________________________________________________________________ 12
Skala tonów Emocjonalnych ____________________________________________________________________ 12
Emocje i skala Affinity ________________________________________________________________________ 14
Rzeczywisto
a skala komunikacji ________________________________________________________________ 14
Osiem dynamik _______________________________________________________________________________ 15
Umysł analityczny i reaktywny __________________________________________________________________ 17
Umysł reaktywny a skala tonów emocjonalnych ______________________________________________________ 18
Cykle działania ________________________________________________________________________________ 18
Trzy
wiaty ___________________________________________________________________________________ 20
Sukcesy – cele - postulaty________________________________________________________________________ 21
Problemy_____________________________________________________________________________________ 22
Techniki scjentologiczne ________________________________________________________________________ 22
Trening scjentologiczny ______________________________________________________________________ 23
Umysł analityczny i standardowe banki pami
ci______________________________________________________ 23
Pieni
dze. ____________________________________________________________________________________ 23
Jak rozwi
esz własne problemy finansowe? ______________________________________________________ 23
Kredyt _______________________________________________________________________________________ 24
wiczenie __________________________________________________________________________________ 24
KURSY *** WARSZTATY *** AUDITING ____________________________________________________ 25
Definicje _____________________________________________________________________________________ 28
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tlumiki.pev.pl